Arnoud Kastelijns nieuwe fractievoorzitter

Arnoud Kastelijns

De fractie van Gemeentebelangen koos maandagavond 5 november Arnoud Kastelijns als nieuwe fractievoorzitter en Peter de Laat als vice fractievoorzitter. Arnoud volgt hiermee Walther Hoosemans op die afgelopen donderdag aangaf een stapje terug te willen doen.

De fractie van Gemeentebelangen is met 10 fractieleden de grootste partij in de Oosterhoutse gemeenteraad en kent 6 nieuwe fractieleden. Gemeentebelangen is daarom blij dat Arnoud zich beschikbaar stelde. Al eerder was hij fractievoorzitter in de periode 2002 tot 2012 en is daarmee ervaren in deze rol.

Arnoud; “Ik zit nu in een wat rustiger vaarwater met mijn bedrijven dan 6 jaar geleden en kan nu weer de tijd vrijmaken die het fractievoorzitterschap vraagt. Ik heb er zin in om weer met de fractie aan de gang te gaan vanuit deze hernieuwde rol”.

Doordat Arnoud doorschuift van vice fractievoorzitter naar fractievoorzitter was ook de functie van vice fractievoorzitter vrij gekomen. De fractie koos Peter de Laat als vice fractievoorzitter. Ook Peter is ervaren in de rol van vice fractievoorzitter, deze rol vervulde hij van 2014 tot 2018. De fractie van Gemeentebelangen is blij met zijn inzet. Met het opnieuw invullen van deze rollen is Gemeentebelangen weer op sterkte.

We zijn ontzettend dankbaar voor al het werk wat Walther in zijn rol als fractievoorzitter heeft verzet en met zijn blijvende inzet voor de fractie als fractielid en onder andere als vicevoorzitter van de gemeenteraad.