Clèmens Piena lijsttrekker Gemeentebelangen

Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen zal Clèmens Piena lijsttrekker zijn voor onze partij Gemeentebelangen. Clèmens is op dit moment wethouder en 1e loco burgemeester namens de partij in het college. Clèmens(47) was voor het wethouderschap al 4 jaar raadslid namens Gemeentebelangen.

Frans Gabriels (Voorzitter bestuur): We zijn zeer content met Clèmens als lijsttrekker. Hij is een pragmatische verbinder en een snelle denker met het hart op de juiste plaats. Als wethouder doet hij het prima, en ook in zijn rol als campagneleider heeft hij het de afgelopen 2 keer uitstekend gedaan. We zien de verkiezingen dan ook met vertrouwen tegemoet.

Walther Hoosemans (Fractievoorzitter Gemeentebelangen): Vanuit de fractie werken we goed samen met Clèmens. De afgelopen periode heeft hij zichzelf o.a. laten zien door een duidelijke visie op het sociaal domein en het wijkgericht werken naar de raad te brengen. Maar ook meer concrete dossiers zoals de reconstructie van de rotonde Bromtol en herinrichting van de Heuvel bleken aan hem toevertrouwd.

Arnoud Kastelijns (Collega wethouder namens Gemeentebelangen): Het is met Clèmens heerlijk samenwerken. We zijn 2 totaal verschillende personen, maar wel allebei met een hart voor Oosterhout. Volgens mij vullen we elkaar goed aan. Ik kijk er naar uit om weer een periode met hem samen te werken en zal hem in zijn rol als lijsttrekker en campagneleider steunen waar ik kan!

De komende week wordt de complete kandidatenlijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen bekend gemaakt.